Mobile Talks

Mobile Talks

Getting ready to “Mobile Next”

Si us plau, ompli el següent formulari per sol·licitar una invitació a Mobile Talks. En els pròxims dies confirmarem la seva assistència. Gràcies









He llegit i accepto la Política de Protecció de Dades

* Camps obligatoris


Getting ready to “Mobile Next”

12 desembre 2017
9.30h - 11.30h
Mobile World Centre

Els dispositius mòbils s’han posicionat com l’eix central de l’estratègia de comunicació digital de les empreses gràcies a l’elevada penetració dels smartphones i les tablets. Analitzar els efectes d’aquest fenomen, profunditzar en les percepcions dels consumidors i dibuixar quines són les tendències del futur per part del sector de la comunicació comercial seran els principals objectius a debatre en el pròxim Mobile Talks Café.

En aquesta edició de “Mobile Talks Café”, es presentarà l’ Estudi Anual Mobile Marketing” que IAB Spain porta realitzant des de l’any 2009.

Serà una jornada on s’analitzaran els paràmetres indicatius de la penetració dels dispositius mòbils en el món de la publicitat i el màrqueting, identificant les tendències i els efectes que genera el fenomen mòbil a la indústria.

Després de la presentació de l’estudi tindrà lloc un espai de debat sobre el Mobile Next i es comentaran quines són les últimes novetats del manual ASO que anualment IAB Spain llança al mercat conjuntament amb PickASO, Tribal Worldwide i the Tool. Et convidem a assistir aquest esdeveniment per conèixer més sobre la realitat de l’inmersió mòbil als canals de comunicació.

Speakers

Paco Anes
Responsable de Mobile & New Media en IAB Spain

Paco Anes és Responsable de Mobile & New Media a IAB Spain on dirigeix comissions com Content & Native, eCommerce, Innovació Tecnològica, Mobile Màrqueting o Vídeo Online. A més a més, durant anys ha impartit formació en Cambres de Comerç i Universitat. És Màster en Product and Management per IEBS i Màster en Comunicació i Publicitat Digital per IAB Spain.

Gonzalo Guzman
Founder & CEO, ADGAGE

Fundador de la companyia de referència en publicitat mòbil Adgage, Gonzalo Guzmán és expert en màrqueting mòbil, publicitat i nous mitjans. Ha sigut Director de Màrqueting i Head of Publishers & Ad Operations en Yoc, Business Development Manager de la divisió de publicitat digital de Nokia on va tenir l’ocasió de posar en marxa la primera xarxa publicitària mòbil d’Espanya i Portugal.

Llicenciat en Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Europea i MBA en Direcció d’Empreses de Televisió per la Universitat de Salamanca.

David Sánchez
CEO a nPeople

David ha desenvolupat la seva trajectòria professional a consultores i instituts d’investigació de mercat. Amb més de set anys d’experiència a Nielsen, va treballar com a Director de Serveis al Client per, més endavant, dirigir dues àrees de negoci: la investigació adhoc i l’efectivitat publicitària. Tanmateix, va dirigir NM Incite, partnership creat per a la investigació i consultoria en social media a McKinsey i Nielsen. Ara mateix és CEO a nPeople, consultora d’investigació, data i analítica que, en poc més de dos anys, ha revolucionat la investigació i el món digital per la presa de decisions racionals i implicades. En aquesta consultora ja han confiat clients com Google, el Real Madrid, Twitter, Microsoft, P&G, MyTaxi i grans mitjans de comunicació.  A més a més, David uneix el seu lideratge a nPeople amb la participació com a ponent de manera habitual i professor d’analítica, negoci digital i data per IAB,  ICADE i The Valley, entre d’altres.”

Miriam Peláez
CMO & Co-Founder de PickASO

Miriam Peláez, de Tenerife, és MBA per La Universitat Europea de Madrid i Llicenciada en Economia. Porta més de 10 anys en el sector digital i 6 anys en el sector Mobile. La seva experiència professional va començar a Dyrecto Consultores, la consultora turística on va començar com a becària i on, 4 anys més tard, es va convertir en la Directora de Màrqueting i Vendes.

Guillermo Gallardo
ASO Manager of PickASO

El seu primer contacte amb el món del Mobile arriba quan comença a exercir com a Mobile Manager a Altiria, una empresa especialitzada en solucions mòbils i, va continuar a Elogia, empresa especialitzada en marketing per l’eCommerce com a Mobile Account Manager i en eMMA Solutions on va treballar com a CMO d’aquesta eina de Mobile Intelligence.

Roberto Sbrolla
Online Màrqueting Manager a Infojobs

Expert en màrqueting digital amb més de 10 anys d’experiència en el sector. En els últims anys s’ha especialitzat en temes d’apps màrqueting treballant en agències publicitàries per grans empreses i startups. Actualment és Online Màrqueting Manager a Infojobs (portal de treball #1 a Espanya) on gestiona ASO, SEO, SEM i adquisició/retenció d’usuaris (apps/webs).

On

Mobile World Centre
Carrer de Fontanella, 2, Barcelona, España

Impulsa l'estudi

En col·laboració amb